ottaa itseänsä niskasta kiinni tämän blogiin kirjoittamisen kanssa;) Tulee kyllä oltua niin vähän koneen ääressä nykyään kun tuo ulkona paistava aurinko on vaan niin ihana!! Aamulla suuntaan aamukahvin kanssa ulos ja palaan sieltä vasta kun lastenohjelmat alkaa... Toki ruokaa käyn laittamassa sun muuta kotipuuhaa tulee tehtyä. Lapset nauttivat kun on loma ja mihinkään ei ole kiirettä, saa vaan olla ja aamuisinkin nukkua pitkään. Lähes joka päivä tulee grillattua, mutta mietin kyllä tarkkaan mitä grillaan, nyt on ollut sellainen kasvispihvi kausi, ne vaan on niin hyviä kun käyttää grillissä. Sitten tulee grillattua possua, broileria ja kasviksia. Kalaa en voi syödä kun olen allerginen. Tänään grillasin pakastettuja karjalanpiirakoita- tuli hyviä!

Niin punnituksessa kävin tänään ja oli lähtenyt kahdessa viikossa -1.5 kg! Eli pian on pudonnut -40 kg-jihaa! Mulla on kesän tavoitteena pudottaa tässä kesä-heinäkuussa -2 kg, mutta saa nähdä kuinka käy kun jo nyt pudonnut tuon verran. Lomalle suunnataan jossain vaiheessa ja silloin en todellakaan laske pisteitä. Oikein odotan lomaa!

Ulkona on ollut ihanaa, olen pukeutunut monesti hameeseen ja toppeihin- ja niitä en ole käyttänyt aikoihin. Ennen vihasin hellettä, mutta nyt oikein nautin siitä. Niin se mielikin muuttuu laihdutuksen myötä. Katsoin Bmi:n ja sekin on kivasti laskenut. Vielä on matkaa huuuuurjasti tavoitepainoon, mutta toivon sinne jonakin päivänä pääseväni sinnikkyyden ja tsemppejen avulla;)

Jätskiä tulee syötyä lähes joka päivä.. Olen aivan ihastunut pakastealtaasta löytämääni Pirkan Exotic ja Berry sorbettipuikkoihin. Aika edullisiakin ovat ja pisteitä menee per puikko 1.5.

Liikuntaa olen taas lisännyt: joka päivä reipas kuntopyöräily 15 min (joinakin päivinä 30 min), joka toinen päivä 30 min jumppaa ja lisäksi kävelyä. Hankin stepperinkin, mutta ei taida olla oikein mun laji, kolmessa minuutissa olen aivan naatti! Mutta yksi kiva asia minkä omistan, on hyppynaru kalorilaskimella..ihan mukavaakin puuhaa vielä.

Tsemppejä kaikille ja aurinkoisia kesäpäiviä!