tuli taas niin bloggailussa kuin punnituksessa. Mua ei vaan saisi tuolta pihalta pois;) Oon myllänny koko pihan uuteen uskoon ja alkanut tekemään uusia kukkapenkkejä..arvatkaa onko mies tyytyväinen? No eihän siltä kysytä *tsih*. Sitä jotenkin haluaa muuttaa ympäristöäänkin uuteen uskoon samalla kun muuttaa omaa ulkomuotoaan. Mikäköhän siinäkin sitten on? Piha muuttuu ja sisältäkin tarttisi remontoida. Mutta kaiken keskellä olen ihan sama minä sisältä kuin ennenkin. -800g oli kahden viikon tulos..liekkö sitten muutama repsahdus vaikuttanu asiaan *punastelee*...hirveästi olen yrittänyt kuntoilla jotta ei ainakaan paino nouse ja onneksi näytti taas miinusta punnituksessa tänään, huh.

Lainasin kirjastosta viikko sitten kirjan: Dr.Phil, Painonpudotushaaste. Varmasti monelle tuttu kirja. Joka ilta olen sitä lukenut, mutta tulos on vasta 35 sivua..täytyy sanoa että minusta on aika vaikeaa luettavaa. Täytyy hirveästi ajatella. Mutta eipä siitä enempää, ennenkuin saan luettua kirjan (joskus toivottavasti) loppuun.

Lisäksi aikaa on vienyt askartelut, varsinkin nyt kun lasten kevätjuhlat lähestyy on tullut askarreltua kortteja ja vielä täytyisi jotain pientä kiitokseksi opettajille ja avustajille keksiä. Viikon päästä isommilla lapsilla alkaa koulusta kesäloma. Miehen kesäloma alkaa näillä näkymin juhannuksena. Itse aattelin tuon miehen kesäloman ajan olla hieman "rennommin" tämän laihiksen kanssa- tuskin nyt kaikki laihduttamani kilot kuukaudessa takaisin tulee..*wirn*.

Ai että nautin tässä yksi päivä taas sydämeni kyllyydestä kun kävin vaatekaupoilla, vaatekaapistani löytyy taas kolme uutta paitaa ja istuu niin ihanasti! Ja nuo paidat on kokoa 44/46- jihaa! Vielä tämä haaveilee ihanista kesähameista- ja niitähän kaapissani ei ole ollut vuosiin, niin ja caprit ja topit ois kivat ja vaikka mitä muutakin! Täytyy sanoa että todella palkitsevaa kun saa itselleen ostaa ihania uusia ja PIENEMPIÄ vaatteita.

Mutta nyt lähden katsomaan ohjelmaa Olet mitä syöt...