Tänne kirjoittamisesta onkin taas aikaa. Juhlat oli ja meni, oikein loistavasti! Kiitos kaikille onnitteluista! Kaksi päivää allekirjoittanut juhli, potematta huonoa omatuntoa. Viime perjantaina sitten koitti totuus kun oli punnituspäivä. Olin tasan varma plussasta, mutta tulos oli enemmän kuin yllättävä kun vaaka näytti -0.7kg jippii! Hyvä siitä taas oli jatkaa. Tässä on ollu muutamia päiviä ekaa kertaa tosi vaikeaa, tekisi mieli syödä vaikka hevonen suklaakuorrutteella! Olen kuitenkin pysynyt ruodissa, mitä nyt jätskiä syönyt välillä ja muutaman suklaapalankin-mutta pisteet olen merkinnyt. Olen himoleipoja. Ja arvatkaa onko vaikeaa olla leipomatta. Muutamat ekat kuukaudet laihdutuksesta oli vaikeaa siinä mielessä että kielsin itseltäni leipomisen. Mutta nyt olen taasen asunut miltei keittiössä, tosin kevyemmin leivoskelen. Kuntoilu on viime aikoina vähemmälle jäänyt, mutta täytyisi sen suhteen ottaa niskasta itseään kiinni..Ja mitäs muuta..suurimmat housuni oli juuri ja juuri kokoa 56 kun laihdutus alkoi- uusimmat ovat kokoa 48 ja alkaa nekin valumaan vyötäröltä!