siitä taas aikaa kun olen ehtinyt kirjoittaa! Aika vaan menee lasten kanssa. Hieman flunssaa on ollut lapsukaisilla. Keskiviikkona mulla oli hemmottelupäivä ja kävin kasvohoidossa sekä kampaajalla- ai jotta oli ihanaa ja rentouttavaa!

Paino on pudonnut tosi kivasti. Eilen ja tänään olen ekaa kerta "sortunut" syömään herkkuja. Mutta olen päättänyt jo laihdutuksen alussa että tämä viikonloppu on se jolloin pisteet saa levätä! Niin ja onhan minulla syykin tähän...Täytän huomenna kolmekymmentä! Eikö olekin hyvä syy juhlia? Eilen tosiaan oli isot juhlat ja leivoin täytekakkua ja voileipäkakkua ja vaikka mitä muuta ja söin kohtuudella! Karkkikiposta otin kaksi hedelmäkarkkia ja palan suklaata. Suolakeksejä söin kaksi ja sipseihin en koskenut lainkaan! Täytekakkua söin yhden pienen palasen samoin juustotorttua, voileipäkakkua söin muutaman palan. Boolia kyllä join ja jokin kummallinen "pieni" humalatila pääsi kyläilemään.

Tänään on sitten ollut krapulapäivä, käytiin pitkällä kävelyllä miehen kanssa, lapset kun on nyt poissa. Söin muutaman siivun voileipäkakkua, muuta en ole saanut alas. Huomenna mies vie mut ulos syömään, mutta olen päättänyt syödä kevyesti, sillä huomenna pisteet palaa arkeen! Ja ensi viikolla koitan kuntoilla paljon.

Punnitukseen menen vasta parin viikon päästä, lapsilla on nyt hiihtoloma ja voi olla että jossain käydään. Saa nähdä sitten näkyykö tämä sortuminen tuolla seuraavassa punnituksessa. Ryhmänvetäjä ainakin kannusti juhlimaan täysin rinnoin ja palaamaan sitten taas arkeen potematta huonoa omatuntoa. Kerranhan ihminen kolmekymmentä täyttää! Eilen kun söin täytekakkupalan, niin tuli kamalan huono olo- en ole tottunut enää makeaan! No en ainakaan kadu tekemisiäni nyt- katsotaan sitten myöhemmin!!